1236LS

هتل ۵ستاره رامادا ریزورت Ramada Resort Hotel

راهنمای سفر, سفر به ترکیه, هتل های ترکیه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳

هتل ۵ستاره رامادا ریزورت یک هتل ساحلی است که دارای ساحل اختصاصی به مساحت ۴۰۰ متر می باشد که در کنار دریای مدیترانه شهر آنتالیا واقع شده است.

این هتل دارای یک استخر بزرگ در فضای باز  است. یک مدرسه غواصی، باشگاه ورزشهای آبی و آبگرم و سلامتی  در مرکز این هتل وجود دارد که یک هتل کم نظیر و مجهز به تمامی امکاناتی است که شما برای راحتی و آرامش به آن نیاز دارید.

16067124 16067458

مسافرین هتل ۵ستاره رامادا ریزورت می توانند اوغات فراغت خود را در مکان هایی نظیر: سالن بدنسازی,حمام ترکی,سونا و اتاق ماساژ,زمین بازی کودکان,اتاق بازی با بیلیارد و تنیس و دارت,اینترنت رایگان (wi-fi) و….. بگذرانند.

16066465 16067393

رستوران اصلی این هتل در سه وعده صبحانه، ناهار و شام آماده خدمت رسانی به مسافران است. ۲ رستوران  دیگر هم با غذاهای ایتالیایی و غذاهای دریایی وجود دارد. میز هایی در لابی، استخر و در ساحل واقع شده است که در طول روز به مسافران میوه و عصرانه هایی مانند اسنک ارائه میکند.

هتل ۵ستاره رامادا ریزورت با فرودگاه آنتالیا ۱۳ کیلومتر فاصله دارد و تمامی امکاناتی که در اتاق هتل به ان احتیاج دارید مانند:حوله , لوازم آرایشی , تلویزیون و اینترنت رایگان موجود است.

16066487 16066588

آنیل پرواز سفر خوب و خوشی را با اقامت در این هتل برای شما آرزومند است.

۸ پاسخ ها به “هتل ۵ستاره رامادا ریزورت Ramada Resort Hotel”

1. سلام ، با تشکر از شما ، لطفا اطلاعات غلط به مردم ندهید، هتل رامادا ریزورت ساحل اختصاصی نداره ، چون اصولا این هتل رو به دریا نیست و تمام مسافران این هتل باید از ساحل هتل روبروی رامادا استفاده کنند در نتیجه مسافت بین هتل و ساحل زیاد میشه.

2. من ۳۰اردیبهشت ۹۴ با پرواز اسمان به انالیا رفتم.اولین سفر من به ترکیه بود وواقعا خوش گدشت وعالی بود.چیزایی که اونجا تجربه کردم رو دوست دارم بگم تا دوستایی که میخوان برن با اگاهی بیشتری به انتالیا و هتل رامادا ریزورت سفر کنن.
    از پروازمون شروع کنم که واقعا خوب بود صندلی های هواپیما زیادی به هم نزدیک بودن ولی قابل تحمل بود.وقتی به فرودگاه نظامی و خیلی کوچیک اسپارتا رسیدیم تنها چیزی که اذیت میکرد بی قانونی ایرانی ها بود که صف واسشون معنی نداشت.از فرودگاه که بیرون اومدیم لیدرهامونو پیدا کردیم و سوار اتوبوس شدیم به مقصد هتل.۲.۳۰ ساعت راه بود و منظره بسیار زیبا. تو اتوبوس لیدر ها بهتون پیشنهاد تور (رافتینگ.خرید.کشتی.دیسکو.تله کابین.اکواریوم)میدن که کلاه برداری واقعی هستش.مثلا تور خرید رونفری ۵دلارازمون گرفتن که ساعت۲ رفتیم تا۷ واصلا نفهمیدیم چی شد ونتونستیم خوب بگردیم فرداش با اتوبوس۰۷ که نفری ۲لیر هستش با خیال راحت رفتیم خرید. دیسکورو ازمون۴۰ دلار گرفتن در صورتی که تو هتل۲۵دلارمیفروخت. رافتینگ رو۳۰دلار گرفتن که اگه خودتون با هم هماهنگ کنید میتونین با۱۸ دلار برین رافتینگ.(همه اینا تو هتل هست)خیلی هم مطمئن هستش.یه چیز دیگه اگه تور هارو بخرین و به هر دلیلی پشیمون شین پولتونو پس نمیدن.
    اتاق ما معمولی بود ولی اتاق های خوب زیاد داره مخصوصا اگه فامیلی بگیرین .اتاق هر روز تمیز و شارز میشه. تنوع غذایی خیلی زیاد بود و دیزاین فوق العاده داشت رفتار کارکنان خیلی خوب بود هتل هر روز و هر شب برنامه های خوبی داشت مسابقه های خنده دار که ادمو روده بر میکنه.بارمن ها خیلی حرفه ای وسریع بودن ونوشیدنی های خوبی میدادن. و۲۴ ساعته سرویس میدادن.
    یه چیزی که واسه من خیلی مهم بود بگم اینه که خانومها تا میتونن با خودشون شلوارک و صندل و تاپ ببرن کفش پاشنه بلند زیاد نبرین .یه شب پیرهن ساده و پاشنه بلند پوشیدم رفتم دیسکو هتل دیدم همه صندل و شلوارک و تاپ پوشیدن خیلی شیک و ساده….منم از شبای بعد صندل پوشیدم:) تو دیسکو ۲بار اهنگ ایرانی گذاشتن که خواهش میکنم خیلی ذوق نکنین و جیغ نزنین گروه ما این کارو کردن همه خارجی ها از دیسکو زدن بیرن…. اقایون و خانومها جو گیر نشین..رقص بندری نداریم..لرزوندن سینه نداریم…جیغ نداریم ..کردی نداریم…ترکی نداریم..برین وسط خیلی متمدنانه با جفتتون برقصین یکم بشینین یکم برقصین هیچ اجباری هم نیست حتما وسط برقصین خلاصه واسه خودتون برقصین نه واسه دیگران.جو اونجا با مهمونی های ایران خیلی فرق داره.خدا شاهده تو دیسکو اهنگ ایرانی گذاشت یکه از همسفرامون(مرد) یه سینه ای میلزوند بیا و ببین از خجالت من اب شدم و با خارجی ها از دیسکو رفتم بیرون.
    دی جی دیسکو هتل خیلی خوب بود اهنگ های عالی میذاشت .
    رامادا ۲تا ساختمون داره که از امکانات هر دو میتونین استفاده کنین سرسره هاش رو میتونین استفاده کنین ولی بیشتر مال بچه هاست

خلاصه این که اگه اولین بارتونه یا چندمین بارتونه میرین ترکیه حواستون رو جمع کنین رفتار شما ایران و ایرانی رو معرفی میکنه .

• خوشم میاد همه سایت ها همین حرفهارو زدی لا اقل یکم تغییر بده که کسی متوجه نشه که نظرات فرمالیته و ساختگی هستش زیاد لازم نیست پیاز داغ اش زیاد کنید خیلی تابلو هستید

3. من الان در هتل رامادا فامیلی هستم و از لحاظ کیفی با رامدا ریزورت یکی هست اما از رامادا ریزوت خلوت تره به نظر من بسیار هتل خوبی برای بچه ها هست ولی برای بزرگترها فقط استراحت و آرامش اتاقهای فامیلی عالیه در مورد پرواز اگه بهتون گفتن برای بیرنس بنز میاد دنبلاتوت دروغ محظه ازین خبرها نیست فقط اتوبوس و بس ولی داخل هتلها خیلی خوبه مخصوصا ارازل بازی بعضی ایرانی نماهرو نمیبینید

4. سلام.من الان تو هال رامادا ریزورت هستم.ایرانیا تو این هتل زیادن.فاصله ی هال تا دریا حدود سیصد متره ولی هر ده دقیقه یه ون از حلوی هال میره به سمت دریا و از دریا برمیگرده هتل.پس از نظر رفت و امد به دریا مشکلی نیست.تو ساحل هم امکانات خوبی داره.داخل هتل هم استخر روباز هست و هم سر پوشیده و همچنین سرسره های آبی.نوشیدنی و … تا ساعت دوازده شب بصورت رایگانه.نظافت هتل خوبه و غذاها و دسر ها و پیش غذاهای متنوعی داره.از نظر مکانی،اطراف هتل تعداد زیادی مرکز خرید وجود داره که میشه پیاده هم رفت.دسترسی به ایستگاه اتوبوس هم تقریبا خوبه.فقط اگه دوس دارید جایی برید که هموطنان ایرانی نباشن،اینجا مناسب نیست چون تقریبا نیمی از جمعیت ایرانی هستن ولی کلا جو هتل خانوادگی و خوبه.هرشب ساعت نه و نیم،هتل برنامه های بسیار جالبی تو ساحل برگزار میکنه که بصورت رایگانه

5. ممنون از سایت خوبتون مطالب خیلی مفید و متنوعی دارین غذاهای آنتالیا هم خیلی خوشمزه و بی نظیرن پارسال با تور